2014年2月1日星期六

IBM M2050-246, de formation et d'essai

Les spécialiste profitant leurs expériences et connaissances font sortir les documentations particulière ciblées au test IBM M2050-246 pour répondre une grande demande des candidats. Maintenant, la Q&A plus nouvelle, la version plus proche de test IBM M2050-246 réel est lancée. C'est possible à réussir 100% avec le produit de IBM M2050-246. Si malheureusement, vous ne passez pas le test, votre argent sera tout rendu. Vous pouvez télécharger le démo gratuit en Internet pour examiner la qualité de Q&A. N'hésitez plus d'ajouter le produit au panier, Pass4Test peut vous aider à réussir le rêve.

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Code d'Examen: M2050-246
Nom d'Examen: IBM (IBM Smarter Commerce Sales Mastery Test v1)
Questions et réponses: 50 Q&As

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M2050-246 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/M2050-246.html

NO.1 Smarter Commerce capabilities are packaged and delivered as what?
A. A single, high-value, shrink-wrapped, solution for commerce.
B. Middleware components requiring additional business function software.
C. Software, hardware, and services to deliver specific business processcapabilities which
support each
phase of the commerce cycle.
D. A simple monolithic application for each phase of the commerce cycle.
Answer: A

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NO.2 What provides the capability to rapidly deliver new web concepts or delineated brand
sites via asset
sharing on a common platform?
A. Personalization
B. Social integration
C. Partnership with affiliates
D. Extended sites
Answer: B

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NO.3 In order to effectively implement ___________ you must be able to aggregate line items
from individual
orders to send to suppliers and then separate them out again for customer fulfillment.
A. store operations
B. cross-channel order management
C. social marketing
D. supply chain visibility
Answer: D

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NO.4 You can create a powerful self-service experience for the customer using?
A. The IBM Customer Experience Suite
B. The IBM Commerce Framework
C. The IBM Enterprise Service Process Manager
D. The IBM Customer Service System
Answer: A

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NO.5 Which of the following Smarter Commerce Offerings is a core part of delivering a
customer
buy-online, pick-up in store (BOPIS) capability?
A. Social Analytics.
B. Distributed Order Management.
C. Logistics Management.
D. Customer Self Service.
Answer: B

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NO.6 Segmentation, offer management, interaction history, real-time behavioral targeting,
and contact
optimization are examples of capabilities delivered as part of what?
A. Data mining.
B. Social platform.
C. Central decisioning.
D. Customer clustering.
Answer: C

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NO.7 What can AdTarget do?
A. Monitor all advertisements watched on cable television
B. Working withaffiliates, target Internet ads without email
C. Utilize You Tubeto more effectively deliver adcontent
D. Force customers to watch the entireInternetadbefore entering websites
Answer: B

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NO.8 Smarter Commerce is focused on which of the following 3 dimensions with respect to
the customer?
A. Customer potential, customer transaction capture, customer fulfillment.
B. Customer insight, customer value strategy, customer & partner engagement.
C. Customer demographics, customer geography, customer affluence.
D. Customer returns, customer purchases, customer order changes.
Answer: B

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NO.9 The web marketing continuous optimization platform can drive which of the following
capabilities?
A. Optimize paid search advertising.
B. Automate customer recommendations based on LIVE profile.
C. Target through online advertisements based on interaction history.
D. All of the above.
Answer: B

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NO.10 What are Smarter Commerce Buy
Offerings focused on?
A. Visibility and optimization in the supply chain.
B. Customer buying patterns.
C. Effective 1:1 marketing to facilitate customer purchase decisions.
D. Buy online, pick-up in the store (BOPIS).
Answer: A

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Choisissez le Pass4Test, choisissez le succès. Le produit offert par Pass4Test vous permet à réussir le test IBM M2050-246. C'est necessaire de prendre un test simulation avant participer le test réel. C'est une façon bien effective. Choisir Pass4Test vous permet à réussir 100% le test.

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